Zgodnie z ustaleniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych; dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L Nr 119 z 04.05.2016):

 

1. Administratorem przetwarzanych w serwisie internetowym danych osobowych jest JUSTYNA DUDEK CONSULTING, NIP: 6562242680, REGON 386934700, ul. Czarodziejska, nr 15, lok. 4, 30-322 Kraków2. Administrator przetwarza jedynie dane osobowe, które Użytkownik podał w związku z korzystaniem z Serwisu. Przetwarzanie danych Użytkowników odbywa się w zakresie:

– zawarcia i wykonania umowy sprzedaży, w tym do wystawienia faktury lub rachunku i dostarczenia towaru (zakres danych: imię, nazwisko, kraj, adres, numer telefonu, adres e-mail)

– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. z uwagi na okoliczność, iż przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą,

– zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług (https://justynadudek.com), w tym do wystawienia faktury lub rachunku (zakres danych: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, konto użytkownika)

– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. z uwagi na okoliczność, iż przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą,

– dochodzenia należności (zakres danych: imię, nazwisko, adres, adres dostawy, e-mail, numer telefonu, inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia bądź obrony praw) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. z uwagi na okoliczność, iż przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią,

– wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej (zakres danych: wszelkie dane uzyskane od Użytkownika)

– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. z uwagi na okoliczność, iż przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze,

– prowadzenia działań marketingu produktów lub usług, w tym prowadzenia newslettera (zakres danych: imię, nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu)

– na podstawie odrębnie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),

– przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (zakres danych: imię, nazwisko, adres, adres dostawy, e-mail, numer telefonu)

– na podstawie odrębnie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

 

2.. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla realizowania jednego lub większej ilości celów przetwarzania zdefiniowanych w pkt. 3, których Administrator nie będzie mógł zrealizować w przypadku niepodania danych osobowych.

 

3. Dane osobowe są przetwarzane przez następujące okresy:

a) w celu zawarcia i realizacji zawartej umowy

– do czasu zakończenia jej realizacji , a po tym czasie

– dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń cywilnoprawnych

– do momentu ich przedawnienia lub skutecznego zgłoszenia sprzeciwu,

b) w celu rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego

– do czasu przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych z reklamacją lub krócej, jeżeli zostanie zgłoszony skuteczny sprzeciw,

c) w celu wypełnienia obowiązków prawnych – przez okres wskazany w przepisach prawa podatkowego, co do zasady 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym wystawiono fakturę,

d) w celu obsługi zapytań ofertowych, marketingu i promocji

– do czasu zgłoszenia sprzeciwu lub cofnięcia zgody na takie przetwarzanie, a po zgłoszeniu sprzeciwu/wycofaniu zgody wyłącznie w celu obrony przed roszczeniami – przez okres przedawnienia roszczeń z tytułu naruszenia dóbr osobistych

 

4. Udostępnienie informacji

W celu realizacji umowy Administrator może udostępniać zebrane od Państwa dane do podmiotów obejmujących: firmy kurierskie, operatorów systemów płatności on-line, biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa. Odbiorcom niewskazanym powyżej przetwarzane dane osobowe nie są udostępniane na zewnątrz w formie, która pozwalałby na jakąkolwiek identyfikację Użytkowników, chyba że Użytkownik wyraził na to zgodę. Dane osobowe Użytkowników nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

 

5. Każdy, kto przekazał swoje dane osobowe ma prawo:

a) dostępu do swoich danych, w tym uzyskania kopii danych

b) do sprostowania swoich danych,

c) do usunięcia swoich danych,

d) ograniczenia przetwarzania danych,

e) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,

f) do przenoszenia danych,

g) do wniesienia skargi do organu nadzorczego

– Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. (22) 531 03 00,

h) do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,

i) do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. W celu wykonania wyżej wymienionych praw, należy skierować żądanie poprzez wiadomość e-mail: justyna.dudek.fn@gmail.com lub przesłać informację na adres siedziby Administratora.

 

6. Wykorzystanie plików Cookies (ciasteczek)

Podczas korzystania z Serwisu na urządzeniu końcowym Użytkownika zapisywane są niewielkie pliki, w szczególności pliki tekstowe, które zawierają informacje umożliwiające zapamiętanie danych logowania, ostatnio wybranych produktów, produktów znajdujących się w koszyku Użytkownika (dalej: „pliki cookies”). Pliki cookies umożliwiają także zebranie danych statystycznych.Pliki cookies nie zawierają danych identyfikujących Użytkownika, co oznacza, iż na ich podstawie nie jest możliwe ustalenie jego tożsamości. Pliki używane przez Serwis nie są w żaden sposób szkodliwe dla Użytkownika ani urządzenia i nie ingerują w jego oprogramowanie ani ustawienia.System cookies nie przeszkadza w działaniu komputera Użytkownika i można go wyłączyć. Pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Użytkownika (po zalogowaniu) dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać Loginu i Hasła; tworzenie statystyk oglądalności podstron Serwisu. Przypominamy, iż zasadniczo przeglądarki w ustawieniach domyślnych mają zaznaczoną opcję umożliwiającą zapisywanie plików cookies. Jeżeli Użytkownik nie wyraża zgody na zapisywanie tych plików na urządzeniu końcowym, Użytkownik powinien zmienić ustawienia przeglądarki internetowej, z której korzysta. Uniemożliwienie zapisywania plików cookies może polegać na: niezapisywaniu plików cookies na urządzeniu końcowym; każdorazowym informowaniu użytkownika o zapisaniu danego pliku cookie na urządzeniu; usuwaniu plików po skorzystaniu z Serwisu. Aby skorzystać z odpowiedniej dla Użytkownika opcji, należy zapoznać się z informacjami o zarządzaniu plikami cookies, które znajdują się najczęściej w „Ustawieniach” przeglądarki lub w zakładce „Pomoc”.

Administrator informuje iż w przypadku, w którym pliki są konieczne do działania Serwisu ograniczenie ich wykorzystywania może utrudnić korzystania z Serwisu. Ustawienia przeglądarki Państwa urządzenia pozwalające na zapisywanie plików cookies oraz wyrażenie zgody poprzez kliknięcie opcji „ok” w oknie pojawiającym się po wejściu do Serwisu z informacją: „Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony jest równoznaczne z tym, że zgadzasz się na ich użycie – pliki te będą zapisywane na urządzeniu końcowym”. Administrator może korzystać w serwisie internetowym z usług analitycznych (takich jak Google Analytics, Universal Analytics, Facebook Pixel). Usługi te pomagają Administratorowi analizować ruch w serwisie internetowym. Gromadzone dane przetwarzane są w ramach powyższych usług w sposób zanonimizowany (są to tzw. dane eksploatacyjne, które uniemożliwiają identyfikację osoby) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu serwisem internetowym. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących (danych osobowych) osoby odwiedzające stronę serwisu internetowego. Administrator korzystając z powyższych usług w serwisie internetowym gromadzi takie dane jak źródła i medium pozyskania odwiedzjących serwis internetowy oraz sposób ich zachowania na stronie serwisu internetowego, informacje na temat urządzeń i przeglądarek z których odwiedzają stronę, IP oraz domenę, dane geograficzne oraz dane demograficzne (wiek, płeć) i zainteresowania.